• OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 2250,94%38 384,05
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,01
  • OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 2250,94%38 384,05
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,01
  • 27.05.16, 09:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Konkurent: Cherry raskused olid pikalt ette näha

Cherry konkurendi, vautšerikeskkonna Chilli tegevjuhi Martin Aigro sõnul on Cherry kehva majandusseisu, maksuvõlgade ja esitamata aastaaruannete taga liialt agressiivne ja jätkusuutmatu kasvustrateegia. Nende raskused olid pikalt ette näha.
Chilli tegevjuht Martin Aigro Chilli poes Mustika keskuses
  • Chilli tegevjuht Martin Aigro Chilli poes Mustika keskuses Foto: Tairo Lutter/Postimees/Scanpix
“Cherry laienes aastaid tagasi Baltikumis väga agressiivselt ning selline kasvutempo nõuab suuri investeeringuid. Kui investeeringud loodetud aja jooksul lisatuluks ei realiseeru, tekivadki raskused,” selgitas Aigro.
E-kaubanduse üldine seis ei ole antud juhul tema sõnul probleem. „Kui me Chilliga 2010. aastal alustasime, pidime langetama kasvustrateegia kohta olulise otsuse. Kuna e-kaubandus ja klientide ostukäitumine on pidevas muutumises, siis sellega tuleb kohaneda pidevalt.“
See juhtum näitab Aigro sõnul taaskord seda, kui oluline on tarbijate usaldus. “See on tuntud doominoefekt – ettevõtete usalduse kadudes ei saa neile kampaaniaid ehitada, uute kampaaniateta kaovad aga ära kliendid,“ sõnas Aigro.
Aigro sõnul jagunes 90 protsenti Eesti turust Chilli ja Cherry vahel võrdselt ning põhiliselt käis võitlus samade tuntud koostööpartnerite üle. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele